“Durant gairebé 12 anys vas omplir les nostres vides d’amor, companyia i felicitat. Vas ser un amic fidel, noble i sempre al nostre costat. Ens vas regalar moments inoblidables, rialles, consol i un amor incondicional que mai oblidarem. La teva petjada quedarà per sempre als nostres cors. Gràcies per haver format part de la nostra família i per tot el que ens vas donar. Descansa en pau, estimat Otto.” ♡