SIMBA 16/06/12 ‐ 11/06/26 Gràcies, gran Simba, per haver‐nos adoptat i haver dedicat els catorze anys de la teva vida a fer‐nos feliços amb la teva companyia. A tots, als teus “humans adoptats” i als altres peluts que han compartit amb tu la seva vida. Sempre t’estimarem i no t’oblidarem mai, segur que tu a nosaltres tampoc. Que tinguis un bon viatge, elegant i noble gat, i al arribar, abraça a la Violeta, al Xato, a la Kiara i a la teva estimada Nala, i seguiu sent molt feliços allà al vostre Cel! Família Ripoll Ruiz